• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nu orkar jag inte mer! Sista försöket nu!

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 275
Mottagna reaktioner
1 104
Poäng
897
Härligt du kan få till tillfälliga betalningsplaner på alla dina andra lån med men du kanske redan har hört dig för med dom andra.Fortsätt kämpa och ge inte upp! :)

Har Sevenday. Dom ville inte i höstas. Men har ”bara ca 9 år kvar där”.
Känner hopp nu äntligen. Nu är det att bli av med failro o brixo. Sen ska jag nog klara av 2 lån i några år. Aldrig mer spel nu alltså
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Patron

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
547
Mottagna reaktioner
289
Poäng
447
Har Sevenday. Dom ville inte i höstas. Men har ”bara ca 9 år kvar där”.
Känner hopp nu äntligen. Nu är det att bli av med failro o brixo. Sen ska jag nog klara av 2 lån i några år. Aldrig mer spel nu alltså
Härligt att du kommit till insikt kommer bli din största vinst någonsin! Bara att ringa igen till Sevenday tar inte många minuter av ditt liv har du tur så är dom mer villiga nu och det värsta du kan få är ett nej.Skönt att höra att du känner hopp! :)
 

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 275
Mottagna reaktioner
1 104
Poäng
897
Härligt att du kommit till insikt kommer bli din största vinst någonsin! Bara att ringa igen till Sevenday tar inte många minuter av ditt liv har du tur så är dom mer villiga nu och det värsta du kan få är ett nej.Skönt att höra att du känner hopp! :)
Tack! Ska tänka på alla ord här om jag försöker gå över gränsen när spelpaus går ut
 

Frökenmittilivet

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
19 April 2022
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
66
Poäng
197
Har du kollat att söka typ brixo? Jag fick för 25 k o har lägre ränta. Amortera bort på fairlo så får du större amortering i månaden pga det
Tack för tips, har redan lån där, försökt via Lendo också men är överbelånad, kan inte låna en krona mer.. nu är det att släppa allt som gäller tyvärr.
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 186
Mottagna reaktioner
814
Poäng
717
Kommit till insikt med att jag inte kommer längre trots betalplaner och har redan brixo och trots nytt jobb och högre lön o jämkning går det ej längre. Att hålla på o pyssla varje månad håller ej i längden
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Kommit till insikt med att jag inte kommer längre trots betalplaner och har redan brixo och trots nytt jobb och högre lön o jämkning går det ej längre. Att hålla på o pyssla varje månad håller ej i längden
Vad är planen nu ? <3
 

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 186
Mottagna reaktioner
814
Poäng
717
Ja har inget val än att släppa allt det går inte och att ta lån för att lösa andra lån löser inte problemet o är för överbelånad
Pratat med familjen dottern tar det värst och jag tänker mest om jag får behålla mitt jobb inom finans. Jag känner bara att pysdla o ta från krediter hela tiden ör inte hållbart. Om jag får behålla mitt jobb så får jag enligt kfm förbehållsbelopp behålla en väldigt stor summa varje månad och slipper pyssla. Men har tusen frågor i mitt huvud nu utan svar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp